دکتر مهسا موسوی

بیوگرافی دکتر مهسا موسوی

دکتر مهسا موسوی یکی از برجسته ترین متخصصین مغز و اعصاب در تهران هستند که تاکنون خدمات ارزنده ای را جهت بهبود امراض و اختلالات شما عزیزان ارائه داده‌اند.مطب دکتر در شرق تهران واقع شده و ایشان اشخاصی را که نوبت رزرو کرده اند را ویزیت میکند.شما می توانید به صورت حضوری حتی به صورت غیرحضوری از ایشان مشاوره دریافت کنید و مشکل خود را در میان بگذارید. انواع بیمه های درمانی از جمله تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، سلامت و خدمات درمانی با خانم مهسا موسوی طرف قرارداد هستند.

دکتر مهسا موسوی متخصص مغز و اعصاب در تهران

مطب دکتر مهسا موسوی

برای مراجعه حضوری و دریافت خدمات تخصصی مغز و اعصاب می توانید به آدرس درج شده در ذیل مراجعه کنید و نوبت رزرو نمایید:

آدرس مرکز نوار عصب و عضله در تهران:آدرس کلینیک مرزداران: اتوبان اشرفی اصفهانی – بر بلوار مرزداران – بعد از خیابان رضایی نژاد و بهار- پلاک ۱۸۴- ساختمان ایمان – طبقه همکف شرقی(پشت دارو خانه دکتر ختمی)

اینستاگرام دکتر مهسا موسوی

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به پیج اینستاگرام دکتر مهسا موسوی مراجعه کنید تا از خدمات ایشان آگاه شوید.

instagram.com/vistanclinic/

شماره تماس مطب دکتر مهسا موسوی

شماره تماس دکتر مهسا موسوی متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات : 02144927197

خدمات دکتر مهسا موسوی

متخصص مغز و اعصاب یک پزشک متخصص است که بیماری های مغز، نخاع و اعصاب را تشخیص داده و درمان می کند. این می تواند شامل بیماری ها و اختلالات عضلانی باشد که بر تفکر و رفتار تأثیر می گذارد.

متخصصان مغز و اعصاب شرایطی را که بر مغز و نخاع تأثیر می‌گذارند و اختلالات اعصاب و ماهیچه‌هایی که حرکت را فعال می‌کنند و احساسات را از بدن به مغز منتقل می‌کنند، تشخیص، درمان و مدیریت می‌کنند.

دکتر مهسا موسوی

تخصص دکتر مهسا موسوی

اگر هر یک از موارد زیر را تجربه کردید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید: احساس اینکه شما یا دنیای اطرافتان در حال چرخش است (سرگیجه) از دست دادن تعادل یا عدم ثبات (عدم تعادل) ضعف یا سبکی سر بدون علت مشخص. 5 بیماری مهم عصبی کدامند؟

سردرد. سردرد یکی از شایع ترین اختلالات عصبی است و انواع مختلفی از سردردها مانند میگرن، سردردهای خوشه ای و سردرد تنشی وجود دارد.

سکته

تشنج

پارکینسون

زوال عقل

با یادگیری در مورد سیستم عصبی، ما می توانیم نحوه عملکرد ذهن و بدن را بهتر درک کنیم. هر روز ما در مورد سیستم عصبی و تأثیر آن بر زندگی ما اکتشافات جدیدی انجام می دهیم.

برخی از سوالات متداول که بیماران از دکتر مهسا موسوی می پرسند:

چگونه یک متخصص مغز و اعصاب آسیب عصبی را بررسی می کند؟

آزمایش سرعت هدایت عصبی (NCV) – که به آن مطالعه هدایت عصبی (NCS) نیز گفته می شود – سرعت حرکت یک تکانه الکتریکی در عصب شما را اندازه گیری می کند. NCV می تواند آسیب عصبی را شناسایی کند. در طول آزمایش، عصب شما تحریک می شود، معمولاً با تکه های الکترودی که به پوست شما متصل می شود.

آیا متخصص مغز و اعصاب جراحی می کند؟

در حالی که هم متخصصان مغز و اعصاب و هم جراحان مغز و اعصاب شرایطی را که سیستم عصبی را درگیر می کند تشخیص داده و درمان می کنند، متخصصان مغز و اعصاب جراحی را انجام نمی دهند. متخصصان مغز و اعصاب بر کشف شرایط عصبی خاص تشخیصی متمرکز هستند که می توانند – از طریق داروها یا سایر روش های درمانی – اصلاح شوند یا نیاز به مدیریت دقیق دارند.

هدف از درمان اختلالات عصبی چیست؟

هدف از توانبخشی عصبی این است که به شما کمک کند به بالاترین سطح عملکرد و استقلال ممکن بازگردید، در حالی که کیفیت کلی زندگی شما – از نظر فیزیکی، عاطفی و اجتماعی – بهبود می یابد.

آیا متخصصان مغز و اعصاب کمر درد را درمان می کنند؟

هر متخصص مغز و اعصاب در تشخیص کمردرد و گردن درد و ارزیابی خطرات و گزینه های درمانی بسیار متخصص است. هر بیمار کمردرد و گردن درد منحصر به فرد است، با درجات مختلف مشکلات مرتبط با ناهنجاری استخوان یا دیسک. متخصص مغز و اعصاب برای کشف علل علائم آموزش دیده است.

جراحی مغز و اعصاب چیست؟

کرانیوتومی. تکه‌ای از جمجمه برداشته می‌شود تا پزشکان به مغز دسترسی پیدا کنند تا تومور مغزی، بافت غیرطبیعی، خون یا لخته‌های خون را خارج کنند. کاهش فشار پس از آسیب یا سکته؛ ترمیم آنوریسم مغزی یا شکستگی جمجمه؛ یا سایر بیماری های مغزی را درمان کنید.

دکتر مهسا موسوی چگونه مشکلات عصبی را حل می کند؟

درمان بیماری ها یا اختلالات مرتبط با سیستم عصبی نیز ممکن است شامل موارد زیر باشد:

داروهایی که احتمالاً توسط پمپ‌های دارویی تجویز می‌شوند (مانند داروهایی که برای افراد مبتلا به اسپاسم شدید عضلانی استفاده می‌شوند)

تحریک عمیق مغز

تحریک نخاع.

توانبخشی / فیزیوتراپی پس از آسیب مغزی یا سکته مغزی.

جراحی ستون فقرات.

آیا متخصص مغز و اعصاب می تواند بیماری روانی را تشخیص دهد؟

آیا متخصص مغز و اعصاب می تواند بیماری روانی را تشخیص دهد؟ – سه دهکده …

متخصص مغز و اعصاب می تواند به تشخیص بیماری های روانی کمک کند.

اگر بیماران می خواهند تشخیص دقیقی داشته باشند، همچنان باید با روانپزشک مشورت کنند. متخصصان مغز و اعصاب می توانند علت بیماری روانی شما را هدف قرار دهند و تفاوت بین یک علامت بیماری و بیماری روانی را رد کنند.

رایج ترین جراحی مغز و اعصاب چیست؟

چه روش های جراحی مغز و اعصاب رایج ترین هستند؟ طیف وسیعی از روش ها وجود دارد که جراح مغز و اعصاب ممکن است توصیه کند. با این حال، برخی از رایج‌ترین موارد شامل دیسککتومی قدامی گردن رحم، جراحی مغز و اعصاب صرع، رفع فشار کیاری، کرانیوتومی، پونکسیون کمری و لامینکتومی است

دکتر مهسا موسوی چگونه آسیب عصبی را چگونه درمان می کنید؟

برای این آسیب‌های عصبی خفیف، گزینه‌های درمانی غیرجراحی شامل دارو، فیزیوتراپی یا ماساژ درمانی است. جراحی اعصاب محیطی می تواند اعصاب آسیب دیده را بازسازی یا ترمیم کند. ممکن است برای ترمیم اعصاب تحت فشار شدید، بریده شدن اعصاب یا اعصابی که به خودی خود بهبود نمی یابند به جراحی نیاز داشته باشید.